Sunday, August 14, 2005

Eyes ♡n Me~

~~♬ ♪ ♫ ♬ ♪ ♫ Eyes ♡n Me ♬ ♪ ♫ ♬ ♪ ♫~~


我蛮喜欢这首歌呢~ 不懂为什么。喜欢就是喜欢,喜欢这两个字是没有原因的吧~ 是 “感觉” 告诉我 - 喜欢。

这首歌很浪漫吧?我也不懂啦~ 女孩子嘛,谁会不喜欢浪漫这两个字呢?和女孩子聊天,只要一提起 “浪漫” 这两个字,她们就会七嘴八舌地谈的没完没了,共同分享大家的故事~

当然,也没有永远的浪漫。毕竟我们还活在现实之中。唉~ 要是活在这种梦幻故事里,真好啊~ 嗯,浪漫的爱情故事有很多种啊~ 如果给我选择活在哪一种故事,我会选择。。。唔,该怎么说呢?有骑士,魔法师,妖精,人类,等等像这一类吧。对我来说很有味道~

可不是那种白雪公主,玻璃鞋,等等的童话故事。哈哈哈~

我以前在一间学院念现代音乐系,主修创作。在我毕业之前,我写了一首大约六分钟多的音乐。花了我四个月的时间来完成呢!这是我在学院里最有成果的一个作品。这首歌的开始到结束,每一段,每一个旋律,都有它的故事的哦~ xD

故事当然不会太仔细,因为我不是小说家,而是音乐家。若故事太仔细,我想我的音乐不只六分钟多吧。><" (六分钟太长了,学院的考试要求是三分钟至五分钟啊!)

我很容易陶醉及投入我的浪漫世界中。因为我的想象力太丰富了!!从小就被人说我有丰富的想象力,应该当小说家!Zzzzz 怎么可以嘛~ 我可不爱念书的,三语(华,巫,英)也不是很好。当音乐家最好了!用音乐来表达一却,音乐是自由自在的!也不怕文法的错误。哈哈哈~ (我又想太多了- -")

好多好多的话好想说~ 当我开心的时候,很爱说话!说个没完没了。^^"

嘻嘻嘻~ 来一起唱唱歌吧。^^

祝大家都有个浪漫的爱情故事来当作永远的回忆~♡~



9:57am
14th August 2005
KLの家
♬ ♪ ♫ ♬ ♪ ♫




~~♬ ♪ ♫ ♬ ♪ ♫ Eyes ♡n Me ♬ ♪ ♫ ♬ ♪ ♫~~


Whenever sang my songs
On the stage, on my own
Whenever said my words
Wishing they would be heard
I saw you smiling at me
Was it real or just my fantasy
You'd always be there in the corner
Of this tiny little bar

My last night here for you
Same old songs, just once more
My last night here with you?
Maybe yes, maybe no
I kind of liked it your your way
How you shyly placed your eyes on me
Oh, did you ever know?
That I had mine on you

*Darling, so there you are
With that look on your face
As if you're never hurt
As if you're never down
Shall I be the one for you
Who pinches you softly but sure
If frown is shown then
I will know that you are no dreamer

So let me come to you
Close as I wanted to be
Close enough for me
To feel your heart beating fast
And stay there as I whisper
How I loved your peaceful eyes on me
Did you ever know
That I had mine on you

Darling, so share with me
Your love if you have enough
Your tears if you're holding back
Or pain if that's what it is
How can I let you know
I'm more than the dress and the voice
Just reach me out then
You will know that you're not dreaming

No comments: